I'm Sorry Too For Two - NBA::HTG

Kerja bertimbun lagi menanti untuk disiapkan. Sedang tenang memilih soundtrack untuk dimasukkan dalam video presentation, aku disapa oleh HTG.
"Hahaha.." pendek sahaja muqaddimahnya.
"Hahaha juga.." aku membalas. Masih buntu.
"Hihihi.." dia menukar gaya.
Aku semakin pelik. "Betul lagi ke budak sorang ni..?", aku berfikir sendirian.

"Sori baem..."
dia pun menghantar link berikut:
http://hakimthegrey.wordpress.com/2010/01/15/im-sorry-baem/
"Err..."

Disebabkan oleh ketidakpuasan hati yang memuncak dan diapikan oleh komen-komen menghanguskan, maka dengan secubit kelebihan mengapikankerja (Mem-FireWorks, bukan mengedai-gambar) gaya amatur, aku mula mengorak langkah

Mula-mula aku cuba buang gambar NBA , sebabnya dia menolak aku keluar tanpa disedari ketika dalam proses setting camera dan dia juga pemula konspirasi crop-mengerop. Maka ini hasilnya.



Kemudian, tiba-tiba terasa macam HTG lah sebenarnya punca masalah. Kalaulah dia tak reti guna photoshop, dia takkan edit gambar tu. Maka terhasillah gambar berikut.

*nak upload gambar hi-res, tapi tenet tak bagi. Dia asyik kata permintaan kamu dah habis masa. Maka, yang ni pon jadila ye..Maaf kepada yang tak berkenaan

4 Responses so far.

  1. NBA says:

    weh camni sbenarnye… setelah melakukan penyiasatan, didapati izzul akmal bersalah dlm hal ini. aku dh tgk awal2 mmg center dh.. tp rupe2nye izzul tidak berdiri bersama semasa pemeriksaan aku… bile die masuk die menolak aku dan disebabkan momentum tersebut aku terpaksa menolak ibrahim… laporan lengkap akan diumumkan oleh HTG… diharap bersabar

  2. EamZ says:

    ooo..yeke..baru la aku tau macam mana cerita sebenar. Tapi aku rasa macam nak salahkan orang lain plak..haha

    Salah sebenarnya bermula dengan orang yang tak datang..Kesian ketua kelas dh susun utk semua org, pastu ade yg tak dtg.tu sbbnya susunan jadi kelam kabut, pastu tak centre la jadinya.

    So, utk memperbaiki kesalahan, apa kata masukkn gambar org yg x dtg tu dlm gambar kelas ni.Supaya nmpk tersusun balik.. ade sesape rajin nak buat..?
    :(

  3. Anonymous says:

    ko xleh salahkan aku.. mmg dari kecik aku di didik utk memotoshop. hehe

  4. izzul says:

    hohoho...apasal sala aku pulok???
    hahahah
    =))